Нагара е от масло.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Giulia 2.0 200 bhp Super - първи впечатления
Collapse
X
-
Разбира се че е от масло. Което навлиза през картерната вентилация.
Но мотора влиза в различни режими на работа в зависимост от горивото.
Различни температурни режими и различен аванс.
С нискооктаново гориво грее повече и натрупва повече нагар, доказано е.
Затова както казах и по-рано - сипвайте само високооктаново гориво и хубаво масло през 10 000км.
Comment
-
Единия от бъговете за които бях изчезна неделята като и направих първи летен (беше 17 градуса) на пътя от е79 до Мелник. Светеше ми нон стоп лампата за налягането на гумите... дали от това че и 4те минаха 2.5 или от нещо друго но си изгасна... и сега не свети въпреки че показва 2.3 отпред 2.4 отзад.
Тази кола е за завои! Като залепена е на пътя, реагира на волана като картинг и турбото дърпа яко голям кеф. Нямам търпение да сложа летните гуми които да с 19ки (зимните са 17ки)
От “бъговете” - основният, е има някакво скърцане като от търкане пластмаса в пластмаса или в гума което се чува при по бързо въртене на волана (например мкато паркираш, или завой 90 градуса) най вече докато е студена. При малки и не рязки движения на волана не се чува, така че като цяло забравяш за това докато караш извънградско.. Като загрее изчезва или става мн слабо дори и при повече въртене на волана.. четох в чуждестранен форум че и други имат такива оплаквания. Появи се някъде след 1200 км. Ше ходя понеделник до сервиза да видим какво ще кажат.159 1.9JTDM
146 ti
Comment
-
Първоначално публикувано от Заро Покажи съобщениеЕдиния от бъговете за които бях изчезна неделята като и направих първи летен (беше 17 градуса) на пътя от е79 до Мелник. Светеше ми нон стоп лампата за налягането на гумите... дали от това че и 4те минаха 2.5 или от нещо друго но си изгасна... и сега не свети въпреки че показва 2.3 отпред 2.4 отзад.
Тази кола е за завои! Като залепена е на пътя, реагира на волана като картинг и турбото дърпа яко голям кеф. Нямам търпение да сложа летните гуми които да с 19ки (зимните са 17ки)
От “бъговете” - основният, е има някакво скърцане като от търкане пластмаса в пластмаса или в гума което се чува при по бързо въртене на волана (например мкато паркираш, или завой 90 градуса) най вече докато е студена. При малки и не рязки движения на волана не се чува, така че като цяло забравяш за това докато караш извънградско.. Като загрее изчезва или става мн слабо дори и при повече въртене на волана.. четох в чуждестранен форум че и други имат такива оплаквания. Появи се някъде след 1200 км. Ше ходя понеделник до сервиза да видим какво ще кажат.Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщениеТова със системата за челен сблъсък е нормално да се деактивира, когато радарът е замърсен - основно със сняг. И на мен ми се е случвало - то даже мисля, че изписва, че трябва да се почисти радарът отпред. С навигацията проблем аз не съм имал. Засега колата е пушка. Тея дни ще ходя да сменям масло за първи път. Разходът при мен е около 9-10 градско предимно. Извънградско съм достигал 6.9/100 с пълна кола до Левкада, Гърция.
Мен ме чака през лятото.Alfa Giulia Veloce Q4
Comment
-
Първоначално публикувано от Ionas Покажи съобщениеДидо,мина ли през първо обслужване вече?Какво точно смениха и колко излезе?
Мен ме чака през лятото.
Здрасти. Минах - да. Имах път към Серес и реших да видя как е сервизът там. 160 евро всичко. Маслото е по книжка - Selenia Digitek 0w-30, a масленият филтър е Mopar. В сервиза ми показаха буквално как сипват новото масло и слагат новия филтър. Много са мили. Април ще оправям малки драскотини по бронята в сервиза в София и ще споделя опит и от там.
Първото обслужване се състои в смяната на масло и маслен филтър. Филтър купе по желание. Той е около 20-30 лева.
Друго, което ми разакаха там е, че маслото в скоростната кутия не се сменя никога, освен ако не се наложи ремонт на кутията и не се отвори. Огледаха ми и общото състояние на колата - нямаха забележки. Спирачките са ОК, окачването е ОК. За друго не се сещам.
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by Mirwais; d.m.y г., 22:14.Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщениеЗдрасти. Минах - да. Имах път към Серес и реших да видя как е сервизът там. 160 евро всичко. Маслото е по книжка - Selenia Digitek 0w-30, a масленият филтър е Mopar. В сервиза ми показаха буквално как сипват новото масло и слагат новия филтър. Много са мили. Април ще оправям малки драскотини по бронята в сервиза в София и ще споделя опит и от там.
Първото обслужване се състои в смяната на масло и маслен филтър. Филтър купе по желание. Той е около 20-30 лева.
Друго, което ми разакаха там е, че маслото в скоростната кутия не се сменя никога, освен ако не се наложи ремонт на кутията и не се отвори. Огледаха ми и общото състояние на колата - нямаха забележки. Спирачките са ОК, окачването е ОК. За друго не се сещам.
Sent from my iPhone using TapatalkAlfa Giulia Veloce Q4
Comment
-
Първоначално публикувано от Ionas Покажи съобщениеБлагодаря за инфото.Моята е регистрирана на 01 Август 2017 и ще сменям на година.Няма да имам 15000 km до тогава.Ще ходя в АутоИталия и ще видим какво ще стане.Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщениеАутоИталия във Варна, предполагам? Ако имаш път към София, пиши да пием кафе.Alfa Giulia Veloce Q4
Comment
-
Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщениеДруго, което ми разакаха там е, че маслото в скоростната кутия не се сменя никога, освен ако не се наложи ремонт на кутията и не се отвори.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеNow: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеПише, че ZF препоръчва при големи натоварвания като спортно шофиране, дърпане на ремаркета и високи скорорости по магистралите. Никъде не пише, че е задължително се сменя при определени интервали
Имам предвид,че то неотваряно в опаковката има годност 3-5 години,камо ли в експлоатация 100 000км.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеПише, че ZF препоръчва при големи натоварвания като спортно шофиране, дърпане на ремаркета и високи скорорости по магистралите. Никъде не пише, че е задължително се сменя при определени интервали
Ама в крайна сметка както и да караш би трябвало на 8-мата година пак да го смениш.
А и не случайно производители като БМВ смениха политиката и лепенките по кутиите, че маслото вече не е "доживотно", а "дълготрайно" такова. При всички положения този сервизен интервал съвпада с гаранцията на автомобила така, че спокойно могат да си оставят отново с "доживотен" етикет, но просто не е коректно.Last edited by BO; d.m.y г., 11:19.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment